Google+ Music is life! | Ελληνικά τραγούδια / ξένα τραγούδια / διασκευές | New songs, Youtube Videos, Covers, Music news and many more...

Ads 468x60px

. .

Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

Artist Singer portfolio / Βιογραφικό καλλιτεχνη : Δήμος Ζαγαρης













Ονομάζομαι Ζαγάρης Δήμος είμαι 23 ετών και κατάγομαι απο τη Βέροια.
Ασχολούμαι με το τραγούδι,τη σύνθεση και τον στίχο.Είμαι ανερχόμενος καλλιτέχνης και μόλις έχω κυκλοφορήσει το πρώτο μου κομμάτι με τίτλο 'Αφιέρωση'.
Σπουδάζω Πληροφορική στο Α.Τ.Ε.Ι Δυτικής Μακεδονίας στην Καστοριά.
Έχω κάνει αρκετές ενορχιστρώσεις, διασκευές ελληνικών αλλα και ξένων κομματιών.
Λατρεύω την μουσική και εκφράζομαι μέσα απ αυτήν...
Σύντομα θα σας παρουσιάσω την δουλειά μου απο μουσικές επιτυχίες και άλλα μουσικά ακούσματα..


My name Zagaris Dimos I'm 23 years old from Veria.
I am music arist that deal with the song compositions and lyrics.
I just released my first song titled 'Afierwsh'.Studying Informatics at ATEI Western Macedonia at Kastoria.I have done several composition, remixes Greek and foreign songs.
I love music and expressing myself through this ...
Soon I'll show you my work of recent music hits and other musical sounds ..




Facebook :              https://www.facebook.com/DhmosZagarhs
Youtube Channel :   http://www.youtube.com/user/paokdz

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου